​​Comunicat conjunt de la direcció de de l'empresa 7iTria i el comitè d'empresa

Comunicat conjunt de la direcció de de l'empresa 7iTria i el comitè d'empresa

Informacions sobre la regulació de conveni col·lectiu

Us informem que s’ha assolit un preacord entre la direcció de l’empresa 7itria i el comitè d’empresa sobre la resolució respecte la situació del conveni col·lectiu d’aplicació a les persones que, fins ara, estaven regulades pel conveni col·lectiu de Col·lectivitats de Catalunya.

Com ja es va informar a la reunió presencial de desembre de 2022, la idea sempre ha estat buscar la solució més adequada possible. Es van escoltar totes les postures i opinions i es van fer reunions entre la direcció, el comitè d’empresa i les seccions sindicals. Fruit d’aquest intercanvi d’opinions vam poder veure que una opinió majoritària era aplicar la regulació del Conveni de Restauració Col·lectiva Estatal.

Atès que sempre s’ha volgut aplicar la solució més consensuada possible, la decisió preacordada és que la nova regulació sigui la del Conveni de Restauració Col·lectiva Estatal per a totes les persones, excepte aquelles que vulguin, si ho desitgen, passar al conveni de Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, mantenint les garanties ad personam de Col·lectivitats respecte al premi de vinculació, els dos dies personals i els festius recuperables.

Per tant, en la mensualitat de febrer de 2023, ja es procedirà aplicar el Conveni de Restauració Col·lectiva Estatal a totes les persones que fins ara se’ls aplicava el Conveni de Col·lectivitats, amb el corresponent increment salarial de les taules actualitzades a gener de 2023. I aquelles persones que manifestin la voluntat de passar al conveni de Lleure Educatiu passaran a aquest conveni conservant els drets garantits especificats en el paràgraf anterior i amb l’increment equivalent a l’actualització de les taules de Restauració Col·lectiva de gener de 2023. I tot això, en ambdós casos, amb efecte 1 de gener de 2023.

Cal mencionar que aquesta decisió ja s’havia perfilat feia unes setmanes i així s’ha manifestat sempre que ens han preguntat, motiu pel qual ens ha estranyat tota la desinformació errònia que s’ha generat al respecte.

En qualsevol dels casos, pensem que amb aquesta decisió fem un pas per solucionar la situació existent fins ara i alhora satisfer la voluntat de millora de tothom.

Gràcies.