|
Benvolgudes famílies,
Aquesta aventura està a punt de començar i, com sabeu, aquest any, seguint les mesures establertes pel PROCICAT hem d’organitzar-nos en grups de convivència.
Per fer-ho, hem tingut en compte el curs i cicle i hem parat atenció en crear grups de convivència mixtos per tal d’enriquir el projecte i donar-li valor.
El teu fill/a:
Les entrades es duran a terme:
G1 i G2 PORTA GRAN a les 9:00h
G3 i G4 PORTA PETITA a les 9:00h
G5 PORTA PETITA a les 9:05h
Hi trobareu l'equip per rebre els infants i anotar el reconeixement de símptomes que haureu d’haver fet a casa.
Tingueu present que segons la setmana, el grup de convivència del vostre fill/a pot variar.
Els infants sortiran per les mateixes portes indicades
ATENCIÓ!! Cada matí, a l’arribada al casal, ens haureu d’indicar els possibles símptomes del vostre fill/a i dels qui hi conviuen. Per fer-ho, en aquest enllaç hi trobareu el document de validació de símptomes que heu de fer cada dia a casa abans de venir al casal i seguir les indicacions en cas de reconèixer algun dels símptomes.
https://www.estiuamblleure.cat/wp-content/uploads/2020/06/Llistat-de-comprovacio-de-simptomes.pdf
Quan arribeu al casal, hi trobareu el monitor/a del grup de convivència del vostre fill/a i li haureu d’indicar verbalment, perquè ho registri. Aquest procediment el durem a terme cada dia del casal, per tal de garantir les mesures establertes. En cas de detectar algun símptoma, el vostre fill/a no podrà assistir al casal i ens haureu d’avisar el més aviat possible.
Recordeu a més, que el primer dia ens haureu de portar la declaració responsable, signada i entregar-la a l’entrada del casal.
https://www.estiuamblleure.cat/wp-content/uploads/2021/04/Declaracio-responsable-families-02.pdf
Quines activitats farem al casal?
Durem a terme les mateixes activitats que hem fet fins ara, posant especial atenció a la seguretat i higiene dels vostres fills/es. Jocs, gimcanes, sortides per l’entorn, jocs d’aigua, compatir experiències... (adjuntem programació general)
On anem d'excursions?
1 de juliol - Figaró
8 de juliol Parc Vallparadís - Terrassa
15 de juliol Poble Espanyol -Barcelona
Hem preparat el material de les activitats, en caixes per grups de convivència per tal de reduir el seu creuament.
Tot el material es desinfectarà abans i després de cada ús, així com el material de pati, ho farem al finalitzar la jornada.
Què hem de portar a la motxilla del casal?
Esmorzar
Motxilla
Ampolla d'aigua
Calçat esportiu còmode per realitzar jocs
Gorra
Samarreta blanca
Llençols per infants de P-3
Una muda de recanvi per als més petits**
Es retornarà cada dia per tal de garantir les mesures d'higiene i seguretat establertes.
Material reciclat per a fer activitats
Material jocs d'aigua
MOLT IMPORTANT! Xancles lligades
Tovallola i banyador, cada dia retornarà a casa, per tal de garantir les mesures higièniques establertes (Es recomana rentar cada dia a una temperatura de 60 graus)
Una bossa de plàstic per guardar la roba molla
Crema solar posada de casa
Material de prevenció
Mascareta
Atenció! Tot el material ha d'anar marcat: nom i cognoms de l'infant. És important, ja que, facilita la gestió i organització del grup. La motxilla tornarà cada dia a casa, per tal de garantir les mesures higièniques establertes.
Si teniu qualsevol consulta durant el casal, podeu contactar amb el coordinador del casal 615052170
I no us oblideu de posar a la motxilla moltes ganes de passar-ho bé!
Gràcies i fins aviat!
7 i TRIA
|
|