Imprimeix

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, des de 7 i TRIA oferim serveis d'acollida matinal (SAM) i tarda (SAT). Aquests dos espais els dediquem fonamentalment al lleure, amb l'objectiu que els infants es diverteixin, juguin i aprenguin en un ambient distès, abans i després d'acabar la jornada escolar.

Objectius del servei d'acollida

  • Aprendre diferents formes d’entreteniment, ja que, aquest coneixement influència positivament en el temps d’oci personal del nen/a.
  • Facilitar al nen/a l’entrada i sortida de l’escola en diferents horaris, contemplant l’esmorzar i el berenar.
  • Potenciar el desenvolupament personal de cada infant.
  • Afavorir la convivència i respecte mutu.
  • Potenciar a través del joc i la creativitat, la socialització i l’assumpció de normes del joc per aconseguir incorporar els hàbits, valors i normes.
  • Estimular la participació, l’esperit d’iniciativa, l’esperit crític i el sentit de la responsabilitat que neix de la convivència grupal.

    Desenvolupament del servei d'acollida

    Des de 7 i TRIA pensem que tota activitat realitzada dins l’escola té una intencionalitat pedagògica, per això, tot i que el temps que es dedica a l'acollida és breu, el nostre servei d'acollida ofereix un espai dedicat fonamentalment al lleure dels infants, amb l’objectiu que es diverteixin, juguin i aprengui en un ambient distès.

    També es un espai d’entrada i sortida a l’escola, per tant a més de facilitar la combinació horària de les famílies, ens ocupem de que els nens/es esmorzin i berenin, per tal de facilitar el seu funcionament diari.

    Realitzarem jocs i activitats que potenciïn la interacció grupal, la cooperació i el treball en equip, sense perdre de vista l’individu, les seves característiques personals (edat, interessos, ...).

    Conscients que aquest espai ve a substituir una part del temps que el nen/a passa amb la família, els temps d'acollida tenen un tarannà càlid i lúdic alhora, fent que els infants se sentin còmodes i atesos.