Ens formem
Durada: 15 hores. Formadora: ESCOLA EFA
Com a educadors/es o treballadors/es amb infància i adolescència, tenim un paper important pel que fa a la gestió de conductes disruptives perquè siguin una oportunitat d’aprenentatge i millora de la convivència.
Apunta’t al curs si vols aprendre com abordar els recursos intensius i addicionals indispensables per poder establir relacions d’acompanyament i vincle en el procés educatiu de la jornada de monitoratge.
Objectius
- Analitzar les conductes disruptives i els agents implicats.
- Aprendre tècniques adequades per a la gestió de conductes disruptives.
Continguts
- Origen i causes de les conductes disruptives
- Agents educatius implicats (Escola, tutora, família...)
- Paper de l’educadora de menjador. Estratègies per a la gestió de conductes disruptives
- Tècniques conductuals (Reforç positiu, contracte d’acords, entrenament d’habilitats socials...)
- Tècniques cognitives (Exercicis d’educació emocional, recursos d’autocontrol o relaxació per a l’infant, eines d’autoavaluació, treball acurat de l’empatia...)
- Actitud de l’educadora
- Passos a seguir durant el curs escolar
- Coneixement del grup i dels infants
- Detecció de necessitats del grup d’infants
- Detecció de necessitats individuals
- Anàlisi de les conductes destacables
- Gestió del clima grupal
- Gestió de conductes individuals
- Revisió i avaluació grupal (Repetible al llarg dels mesos)
- Revisió i avaluació individual (Repetible al llarg dels mesos)
- Exposició pràctica de casos reals i la seva gestió
- Eines i materials de seguiment conductual.
Inscripcions
Pagar sempre fa mal
Portal Treballadors
Pagar sempre fa mal