Durada: 15 hores. Formadora: ESCOLA EFA

Com a educadors/es o treballadors/es amb infància i adolescència, tenim un paper important pel que fa a la gestió de conductes disruptives perquè siguin una oportunitat d’aprenentatge i millora de la convivència.

Apunta’t al curs si vols aprendre com abordar els recursos intensius i addicionals indispensables per poder establir relacions d’acompanyament i vincle en el procés educatiu de la jornada de monitoratge.

 Objectius

  • Analitzar les conductes disruptives i els agents implicats.
  • Aprendre tècniques adequades per a la gestió de conductes disruptives.

 Continguts

  • Origen i causes de les conductes disruptives
  • Agents educatius implicats (Escola, tutora, família...)
  • Paper de l’educadora de menjador. Estratègies per a la gestió de conductes disruptives
    • Tècniques conductuals (Reforç positiu, contracte d’acords, entrenament d’habilitats socials...)
    • Tècniques cognitives (Exercicis d’educació emocional, recursos d’autocontrol o relaxació per a l’infant, eines d’autoavaluació, treball acurat de l’empatia...)
    • Actitud de l’educadora
  • Passos a seguir durant el curs escolar
    • Coneixement del grup i dels infants
    • Detecció de necessitats del grup d’infants
    • Detecció de necessitats individuals
    • Anàlisi de les conductes destacables
    • Gestió del clima grupal
    • Gestió de conductes individuals
    • Revisió i avaluació grupal (Repetible al llarg dels mesos)
    • Revisió i avaluació individual (Repetible al llarg dels mesos)
  • Exposició pràctica de casos reals i la seva gestió
  • Eines i materials de seguiment conductual.

C/ Carrer del Riu Anoia, 42-54
08820 El Prat de Llobregat
  Tel. 93 682 10 43
Correu electrònic: 

Empresa certificada per a les activitats de:

  • Disseny i desenvolupament de projectes educatius i d’alimentació
  • Gestió i prestació de serveis de cuina i càtering
Scroll to top